21 Ağustos 2009 Cuma

İddaa Yeniden

Müjdeler olsun, geri geldim dostlarım! Dostlarım, dostlarım... Ben en çok dostlarımdan korkarım.

Bazı özel nedenlerden dolayı inzivaya çekilmiştim. Varoluş sancısını ilmek ilmek vücudumda hissederken, dünyanın yükü omuzlarımı parçalarken daha fazla bu maskeli baloya devam edemezdim. Sizlerden ayrı kaldığım süreçte Ege'nin şirin bir sahil kasabasında kendime ve çevremdekilere ne yaptığımı sorguladım. Amacım neydi, nereye gidiyordum, kumar illeti yüzünden neleri kaybetmiştim, kendime verdiğim zarar yetmezmiş gibi, kaç insanın yuvasını yıkmıştım? Bu ve buna benzer sorularla cebelleştiğim uzun gecelerin ardından, sevgili arkadaşım Dalamar'ın "e hani olm yeni blog kuracaktık" demesiyle, tüm dertten tasadan uzaklaştım. Ben mi dedim size o kadar para yatırın diye? Hayır, bilakis paranız tatlıysa şeker yemenizi tavsiye ettim. Ama siz işi tadında bırakmadıysanız ben napayım, sonuçta ben geçen sene tüm zararımı iki kuponda çıkardım, gerisi sizi bağlar.

Herneyse dostlarım. Gelelim asıl uzmanlık alanımıza. Bildiğimiz, en sevdiğimiz ligler birer birer açılmaya başladı. Türkiye, İngiltere, İtalya, Almanya... İspanya ligi de başlayınca herşey püripak olacak. Liglerin yeni başlaması nedeniyle şu an kapasitemizin %60 ile bahis yapsak da, emin olun ki şampiyonlar ligi başladığında istenilen seviyede sizlere hizmet etmiş olacağız. Şimdi bu hafta sizler için özenle seçtiğim maçlara geçelim, umarım paranın kokusu sizlere de geliyordur...
İlk maçımız İngiltere'den. Kırmızı Şeytan'lar Wigan deplasmanında haftaiçi aldıkları darbenin tedavisini yapmak isteyecekler ancak ne yazık ki Alex Ferguson'un takımı bir müddet daha böyle kör topal gidecek gibi görünüyor. Ne oynadıkları oyun, oyuna benziyor, ne dış saha formaları birşeye benziyor. Bu haldeki bir Manu'nun deplasmanda iki farklı galibiyet alacağını mı düşünüyorsunuz? Güldürmeyin adamı, kandırmayın Fenerbahçeli'leri. Wigan'a +1 handikap vererekten, çifte şans dersek, 1.48 gibi güzel bir oran almak çok akıllıca. Yazın bunu kuponlarınıza, iki farklı galip gelemez Manu deplasmanda.

Eğer ilk maç kafanıza yattıysa, geçelim diğer maçımıza. Ha yok yatmadı, kafamızda bazı sorular var, yaşanmışlıkların tortusu bahis yapmamızı engelliyor diyorsanız, demek ki siz burada ikna olmayacaksınız. Size telefon numaramı veriyorum, bire birde de ne kadar etkili olduğumu görmenizi isterim. 0 530 44İ DD AA (0 530 444 33 22) Arayan arkadaşlara telefonumuz açık, şimdi yüksek müsadenizle diğer maçıma geçiyorum.

İkinci maçımız yine İngiltere'den. Niye diyecek olursanız, yahu bu iddaa biraz enayi galiba, handikap işi şirketin batmasına neden olacak, haberleri yok. Neyse biz çaktırmayalım, zaten onlar uyanana kadar yükümüzü tutmuş oluruz. Bu sefer de handikap verilmiş ekip Fulham, Chelsea'yi ağırlıyor. Chelsea bu sene için favorim ancak bu tip maçlarda her zaman için savunmada sağlam kalan Fulham'ın kendi sahasında Çelski'ye 2 farklı yenileceğine pek ihtimal vermiyor ve teknik taktik gibi konulara dahi girmeden, 1x çifte şanstan 1.42 gibi güzel bir oranı alıyorum.

Gel gelelim, son maçımıza. Beni bilirsiniz, uzun kuponları sevmem. O yüzden Galatasaray-Kayserispor maçı ile kuponumuzu sonlandırıp, sonucu beklemeye koyulmak en ideali. Bu maçtaki öngörüm şudur ki, ligin en yumuşak takımlarından Galatasaray, ligin sert takımlarından Kayserispor karşısında sezonun ilk puan kaybını yaşayacak. Özellikle haftaiçinde Tolunay Kafkas'ın açıklamalarından sonra bu konuda hiçbir şüphem kalmadı, Kayserispor, Galatasaray maçına bilenmiş durumda. Klasik sert oyunlarını bu maçta sürdürdükleri takdirde, zaten kora kor mücadele konusunda sezon boyu problem yaşayacak olan Cim Bom Bom, bu maçta bunun ilk sinyallerini görecektir. Ben direk 2 oynayacağım ama benim kadar yürekli olmayanlar, çifte şansı da deneyebilir. Sonuçta x2 çifte şans da 3.55 oranı ile ideal bir seçim gibi gözükmekte.
Kuponumuzu toparlayacak olursak;

Tam ben bu satırları yazarken, uzun zamandır ara verdiğim İddaa oyunun yine Türkiye Lig'lerine 4 maç sınırı getirdiğini gördüm üzülerek. Demek ki İddaa sandığımız kadar enayi değilmiş, hatta cin bile sayılabilirler. O zaman son maç, sırf kupon tamamlansın babında Arsenal-Portsmouth, 1 oynanabilir. Oran 1.05 ancak dedim ya, sırf 4 maç tamamlansın.. Toplam oran 22.07.

Hiç yorum yok: