25 Ağustos 2011 Perşembe

Genç Bahisçiler Rahatsız!

Kendi kendine darbe yapmış, zihniyetini değiştirmiş ve bunların hepsini bir gecede, kansız bir şekilde halledebilmiş bir insanım. Bir yanım çığlık çığlığa "hayır, teslim olmadım" diye bağırırken, bir yanım da "artık daha demokratik bir yaşam istiyorum" diyerek bahar bahçe. Dalamar baharı diye adlandırılan bu olayda, daha dün "ben öyle 2.17'lik maça 940 lira basmam" diyen ben kansız bir darbe ile devrilmiş, yerine "hayvan gibi kaybederken iyi, zararını kurtar be evladım" diyen dedesel(hayır o dedeler değil) bir yönetim tarzını benimsenmiştir.

İki gündür özenle hazırlayıp tez elden yırttığım kuponlarımda kaybettiğim alın terlerimi geri kazanmak, iddaa açlık cumhuriyetini biraz olsun semirtmek için daha garanti maçlara yöneldim.

"Az zamanda çok ve büyük kuponlar yaptık, daha çok yatıracağız!"

Eğer yine tek maçtan giderse kupon geçicem Atamın portresinin karşısına (evet laikçiyim) "çok şanssızım be Atam" diyip ağlamayı planlıyorum.







Hiç yorum yok: