20 Eylül 2011 Salı

Gelemeyen Tek Gol



Niye bir gol daha atsınlar ki? Ya da yesinler? Neden?

2 yorum:

ALESTA dedi ki...

son umut kırılmasın, her ne kadar blog kaybettirmekte garanti olsada biz bu şansızlığı kıracağız.

503 Büyükşehir Bld.Spor - Orduspor 1 1,60
504 Fenerbahçe - Manisaspor 1 1,15
505 Gaziantepspor - Kayserispor 2 3,50
553 Villarreal - Mallorca KG : var 1,65


Belediye bu sezon harika başladı ve dedeler müziği eşliğinde yine kazanacaktır. Fenerbahçe eğer futbolcu anneleri gelip sırtlarına havlu koyayım oğluuummm diye demoralize etmezse eğer o kadar hanım taraftarımızın karşısında kesin kazanır. Kayseri 2 hafta kaybetmesine rağmen ben bu hafta çıkış yapacağına inanıyorum. La liga da karşılıklı gol olma olasılığı çok yüksek beklentim. Tek maçtan bloga sevgilerimle...

ALESTA dedi ki...

Evet blog şansızlığı kırmıştır arkadaşlar...
Tekmaçtan değil 3 maçtan yatan kuponum bu noktada bize yeni bir çığır açacak.
Şansızlık bile diyemiyorum o derece bu başarısızlığı bloga mağledemem benim suçum kabul...